NEWSLETTER

Προσθέστε εδώ το e-mail σας για να σας έχουμε πάντα ενήμερους






Κεφαλαλγία στα παιδιά σχολικής ηλικίας και πως μπορούν οι γονείς να βοηθήσουν

Κεφαλαλγία στα παιδιά σχολικής ηλικίας και πως μπορούν οι γονείς να βοηθήσουν Καθώς η σχολική χρονιά ξεκίνησε, πολλοί γονείς μπορεί να ακούνε τα παιδιά τους να παραπονούνται για πονοκεφάλους. Σύμφωνα με τον Nick DeBlasio, παιδίατρο στην Παιδιατρική Κλινική Πρωτοβάθμιας Φροντίδας στο Παιδιατρικό Νοσοκομείο στο Σινσινάτι, περίπου το 10% των παιδιών σχολικής ηλικίας και το 15-27% των εφήβων βιώνουν κεφαλαλγίες ανά διαστήματα. Η κεφαλαλγία μπορεί να οφείλεται σε πολλές και διαφορετικές αιτίες. Οι πιο συχνές αιτίες περιστασιακής κεφαλαλγίας στα παιδιά είναι: Ανεπαρκής ενυδάτωση. Η ανεπαρκής πρόσληψη υγρών είναι από τις πιο συνήθεις αιτίες κεφαλαλγίας. Αυτό παρατηρείται ιδιαίτερα όταν ο καιρός είναι ζεστός, τα παιδιά παίζουν σε εξωτερικούς χώρους και λόγω του ιδρώτα έχουν μεγάλη απώλεια υγρών. Σε αυτήν την περίπτωση, η αντιμετώπιση είναι απλή και περιλαμβάνει μεγαλύτερη πρόσληψη νερού. Διατροφή. Η παράλειψη ενός γεύματος, όπως το πρωινό, μπορεί να προκαλέσει κεφαλαλγία. Είναι επίσης σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι το παιδί σας έχει υιοθετήσει μία ισορροπημένη διατροφή με πολλά φρούτα και λαχανικά. Η μεγάλη ποσότητα καφεΐνης και ορισμένες τροφές μπορούν να προκαλέσουν κεφαλαλγία. Ύπνος. Τα παιδιά συνήθως χρειάζονται τουλάχιστον 10-12 ώρες ύπνου το βράδυ. Ο ανεπαρκής ύπνος το βράδυ μπορεί να προκαλέσει κεφαλαλγία. Εάν κοιμηθούν για λιγότερο από 10 ώρες, δεν επαρκεί για να ξεκουραστούν. Στρες. Όλοι βιώνουν στρες ανά διαστήματα, και τα παιδιά, καθώς και οι έφηβοι δεν αποτελούν εξαίρεση. Το παιδί σας μπορεί να εμφανίσει κεφαλαλγία, εάν βιώνει μεγάλη πίεση στο σχολείο, ή μεγάλες αλλαγές στο σπίτι, όπως ένα διαζύγιο. Προβλήματα όρασης. Εάν το παιδί σας δεν βλέπει καλά στην τάξη, μπορεί να καταπονεί τα μάτια του για να δει μακριά, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε κεφαλαλγία. Η οφθαλμολογική εξέταση θα βοηθήσει να αξιολογηθεί εάν η κεφαλαλγία οφείλεται σε προβλήματα όρασης. Οικογενειακό ιστορικό. Το παιδί σας είναι πιθανό να έχει κεφαλαλγία, εάν ένας από τους γονείς έχει ιστορικό κεφαλαλγιών. Εάν το παιδί σας έχει κεφαλαλγία, δοκιμάστε να του/της δώσετε νερό, καθώς και ιβουπροφαίνη. Ακολουθήστε τις οδηγίες στη συσκευασία για να υπολογίσετε τη δόση και αποφύγετε να δώσετε πάνω από τρεις φορές την εβδομάδα. Αν αυτό συνεχιστεί για αρκετές ημέρες ή επιδεινώνεται, επικοινωνήστε με τον παιδίατρο του παιδιού σας. Ευτυχώς, στις περισσότερες περιπτώσεις, η κεφαλαλγία στα παιδιά, δεν είναι ανησυχητική. Ωστόσο, υπάρχουν μερικές περιπτώσεις που απαιτούν περαιτέρω διερεύνηση. Εάν η κεφαλαλγία του παιδιού σας έχει γίνει πιο συχνή και σοβαρή, εάν ξυπνάει το πρωί, ή στη μέση της νύχτας από αυτό, ή εάν η κεφαλγία προκαλεί εμετό, τότε θα πρέπει να συμβουλευτείτε τον παιδίατρο. Ο παιδίατρος θα εξετάσει το παιδί και θα εκτιμήσει εάν απαιτείται περαιτέρω έλεγχος. Σπάνια θα χρειαστεί μαγνητική τομογραφία εγκεφάλου και αξονική τομογραφία. Στην περίπτωση που υπάρχει η υποψία ημικρανίας, μπορεί να παραπέμψει το παιδί σας σε νευρολόγο, ο οποίος είναι πιο ειδικός όσον αφορά τη φραμακευτική αγωγή που χρησιμοποιείται για την πρόληψη και θεραπεία. Σύμφωνα με μία πρόσφατη μελέτη στο Σινσινάτι, η προσθήκη γνωσιακής συμπεριφορικής θεραπείας στη θεραπεία των ημικρανιών στα παιδιά, βοηθά στην ανακούφιση των συμπτωμάτων. Πηγή: Cincinnati Children's Hospital Medical Center. http://www.newswise.com/articles/six-reasons-for-headaches-in-school-age-children-and-how-parents-can-help-relieve-the-pain Διαβάστε επίσης:

  Συμβουλές για γονείς σχετικά με τον ηλεκτρονικό εκφοβισμό

  Κεφαλαλγία στα παιδιά σχολικής ηλικίας και πως μπορούν οι γονείς να βοηθήσουν

  Ανησυχείτε για τη μνήμη σας; Δραστηριοποιηθείτε!

  Βοηθήστε το μικρό παιδί σας να διαχειριστεί τα στρεσογόνα γεγονότα

  Πόση ζάχαρη καταναλώνουμε;

  Μήπως οι γονείς τελικά υπερσιτίζουν τα παιδιά τους;

  Η καλύτερη πηγή των βιταμινών; Το πιάτο σας, όχι το ντουλάπι με τα φάρμακα

  Πώς να βοηθήσετε τα παιδιά με την εργασία τους για το σπίτι

  Το μέγεθος των μερίδων είναι σημαντικό στην επιλογή και στην κατανάλωση υγιεινών τροφών

  Νικήστε τη μεσημεριανή πτώση της ενέργειας στην εργασία

  Εκπαιδεύστε το παιδί σας να τρώει λαχανικά

  Καθημερινή προστασία από τον ήλιο

  Περίοδος των διακοπών: συμβουλές για ένα ανέμελο καλοκαίρι στην Ευρώπη

  Αύξηση του σωματικού βάρους κατά την εμμηνόπαυση: Μειώστε την εξάπλωση στη μέση ηλικία