NEWSLETTER

Προσθέστε εδώ το e-mail σας για να σας έχουμε πάντα ενήμερους






Αρχική > Διατροφή

Πόσο πρέπει να τρώμε;

Σύμφωνα με τον οδηγό διατροφής του Υπουργείου Γεωργίας των ΗΠΑ τα τρόφιμα χωρίζονται σε 6 κατηγορίες, κάθε μία από τις οποίες κατέχει χώρο αντίστοιχο με την βαρύτητα και τον ρόλο του στον ιδανικό τρόπο διατροφής. Ο υψηλότερος αριθμός μερίδων ισχύει για δραστήριους ενήλικες που μπορεί να χρειάζονται έως και 2.800 θερμίδες την ημέρα. Ο χαμηλότερος αριθμός είναι για μεσήλικες που κάνουν καθιστική ζωή ή ηλικιωμένους, οι οποίοι χρειάζονται 1.600 θερμίδες. Η προσαρμογή του οδηγού διατροφής στη ζωή σας θα πρέπει να γίνει σύμφωνα με ποικίλους παράγοντες, όπως είναι το φύλο, η ηλικία, το βάρος και με το αν γυμνάζεστε ή όχι. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να θεωρείτε τα δημητριακά, τα φρούτα και τα λαχανικά ως κύριο τμήμα της διατροφής σας και να είστε ενήμεροι για την περιεκτικότητα των λιπαρών σε κρέατα και γαλακτοκομικά. Οι μερίδες που περιγράφονται είναι γενικά μικρότερες από μια μέση μερίδα που συνηθίζονται στο τραπέζι μας.