NEWSLETTER

Προσθέστε εδώ το e-mail σας για να σας έχουμε πάντα ενήμερους






Αντιμετωπίζοντας το 'Αγχος

Απλά βήματα για την αντιμετώπιση του άγχους:

Το πρώτο βήμα είναι να αναγνωρίσετε και να αλλάξετε τις καταστάσεις εκείνες που σας δημιουργούν άγχος.

• Οργανώστε το χρόνο σας, φτιάχνοντας μια λίστα με τα επείγοντα και λιγότερα επείγοντα που έχετε να κάνετε και μην αναλαμβάνετε περισσότερη δουλειά, από όση μπορείτε να φέρετε σε πέρας.

• Κάνετε γυμναστική όπως κολύμβηση, περπάτημα ή τζόκιν, που αποδεσμεύουν από την ένταση που δημιουργεί το άγχος.

• Προσπαθήστε να αποφεύγετε τις βλαβερές μεθόδους καταπολέμησης του άγχους όπως να πίνετε αλκοόλ, να καπνίζετε, και να τρώτε πολύ. Οι συνήθειες αυτές μπορεί να φαίνεται ότι σας ανακουφίζουν και σας ηρεμούν προσωρινά, η αλήθεια είναι όμως ότι μακροχρόνια, δημιουργούν περισσότερο άγχος και επιπλέον κάνουν κακό στην υγεία σας.

• Μάθετε πώς να χαλαρώνετε.

• Αν τα συμπτώματα επιμένουν επισκεφτείτε τον γιατρό σας ή απευθυνθείτε στους Συμβούλους Υγείας του ΙΚΠΙ και ενταχθείτε στα εξατομικευμένα ή ομαδικά προγράμματα που πραγματοποιούνται που πραγματοποιούνται με στόχο τη διαχείριση του άγχους.