NEWSLETTER

Προσθέστε εδώ το e-mail σας για να σας έχουμε πάντα ενήμερους






Πρόληψη Νοσημάτων


Η Πρόληψη σώζει ζωές και εξαρτάται κυρίως απο εμάς τους ίδιους.

• Το 65% των πρόωρων θανάτων
• Το 85% των καρδιαγγειακών νοσημάτων

• Το 40% των καρκίνων

και πολλά άλλα οξέα και χρόνια νοσήματα μπορούν να προληφθούν, χαρίζοντάς μας κατά μέσο όρο, περισσότερα από 10 επιπλέον χρόνια υγιούς ζωής.

Πολλά νοσήματα, όπως τα καρδιαγγειακά και ορισμένες μορφές καρκίνου, μπορούμε να τα προλάβουμε, με τις κατάλληλες εξετάσεις στην έγκαιρη διάγνωσή τους. Όμως, η πρόληψη δεν είναι μόνο η προσυμπτωματική διάγνωση, το γνωστό check-up. Πολλά νοσήματα μπορούμε να τα αποφύγουμε, τροποποιώντας συνήθειες που τα προκαλούν. Αν μάθουμε να ζούμε υγιεινά, προστατεύουμε την υγεία μας και αυξάνουμε το μέσο όρο ζωής μας.

Η κακή διατροφή σχετίζεται αιτιολογικά με την παχυσαρκία, τις δυσλιπιδαιμίες, το σακχαρώδη διαβήτη, την υπέρταση, την οστεοπόρωση και ορισμένους καρκίνους του πεπτικού συστήματος.

Κάθε τσιγάρο "κόβει" κατά μέσο όρο, 8 λεπτά απο τη ζωή του καπνιστή.

Το άγχος αποτελεί βασικό παράγοντα κινδύνου για καρδιαγγειακά νοσήματα, αναπνευστικές διαταραχές, υπέρταση, ψυχικές διαταραχές, ημικρανίες, κ.α.

Η φυσική άσκηση μειώνει τον κίνδυνο για καρδιοπάθειες, σακχαρώδη διαβήτη, υπέρταση, υπερχοληστεριναιμία, εγκεφαλικά, οστεοπόρωση, παχυσαρκία, κ.α.

Για να ζούμε υγιεινά, δε σημαίνει πως πρέπει να απαρνηθούμε ό, τι μας προσφέρει ευχαρίστηση.

Παρόλα αυτά, ο δρόμος για την υγιεινή διαβίωση επιβάλλει κάποιες αλλαγές στον καθημερινό τρόπο ζωής μας.